Persbericht

Sven Lens
2 min read
17 May

Customer Collective lanceert SalesX en breidt zijn aanbod uit met moderne salesoplossingen die bedrijven ondersteunen bij een betere prospectie en voor hogere verkoopsresultaten

Diegem, 27 april 2022 – Met de oprichting van SalesX zet Customer Collective stappen in de saleswereld en biedt het sales consulting services, sales interim management en sales trainings aan op een moderne en klantgerichte manier. De gloednieuwe entiteit beantwoordt de vraag van organisaties om zich aan te passen aan het nieuwe koopgedrag en om de output van end-to-end campagnes te maximaliseren. 

Sven Lens, oprichter en managing director van SalesX: “De rol van sales is substantieel veranderd en zal nog blijven evolueren in de komende jaren. Organisaties moeten afstappen van traditionele verkoopstechnieken. Ze moeten hun processen en technologieën herbekijken door het koopgedrag en de koopintentie van de consument te analyseren. Willen ze bijblijven en hun bedrijf exponentieel laten groeien dan is nu het moment. De winnaars van morgen moeten vandaag actie ondernemen.”

Sales-strategieën moderniseren 
SalesX ondersteunt ondernemers en B2B2C organisaties op alle mogelijke manieren om hun sales-strategie te moderniseren. Ze beantwoorden vragen zoals: ‘Hoe creëer ik meer pipeline?’, ‘Hoe sluit ik meer deals?’ of ‘Hoe maak ik mijn sales efficiënter?’. 
 
Het SalesX-team bestaat uit sales strategists en professionals die kunnen bouwen op bakken ervaring in verschillende sales- en marketingfuncties in heel diverse sectoren. Ze werken technologie- en datagestuurd, wat hen de mogelijkheid biedt om een duidelijk overzicht te krijgen van de individuele klantsituatie maar ook om out-of-the-box te denken bij het opzetten van de ultieme sales-strategie.

Maximaliseer de output van marketing tracks  
“Alle bedrijven binnen de Customer Collective groep focussen voornamelijk op het aanbieden van verschillende marketing services zoals interim management, growth marketing en performance marketing. Toch zien we hoe onze klanten moeite hebben met het maximaliseren van de output van hun marketing tracks wanneer die worden overgedragen aan de salesafdeling. Met SalesX bieden we onze klanten nu een oplossing om elke stap binnen de end-to-end funnel te optimaliseren”, zegt Dennis De Cat, managing partner bij Customer Collective.  

Over SalesX 
Als sales consulting bedrijf helpt SalesX ondernemers en B2B2C organisaties om slimmer te prospecteren en hogere verkoopssuccessen te boeken. Hun team van sales strategists en professionals biedt klanten sales consulting services, interim management, trainings & coaching aan. Gedreven door technologie en data, zetten ze steeds de koper centraal bij het creëren van de ideale sales & growth engine voor hun klanten.  
 
SalesX maakt deel uit van Customer Collective. 
 
Meer info op www.salesX.be 

Over Customer Collective 
Customer Collective helpt bedrijven ijzersterke relaties te bouwen die gericht op hun belangrijkste troef: hun klant. We noemen dat ‘Customer Ownership’ – de eindklant staat centraal in elke activiteit. Dat vraagt om een unieke combinatie van klantenstrategie, digitale acceleratie, data, technologie en branding & performance. Customer Collective brengt die 5 bouwstenen samen door de krachten van The House of Marketing, Upthrust, Dignify, Fightclub, addData en SalesX te bundelen. Voor elk project selecteren we de beste profielen met complementaire expertise en vaardigheden om de grootst mogelijke impact te genereren. 
 
Customer Collective wordt versterkt door Down2Earth Capital en Quanteus Group. 
 
Meer info op www.customercollective.eu.  

Perscontacten 
Dennis De Cat 
Managing Partner Customer Collective 
dennis.de.cat@customercollective.eu     
+32 (0)499 12 97 52 

Sven Lens
Oprichter & Managing Director SalesX
sven.lens@salesx.be
+32 (0)477 30 98 90